Inocrea beantwoordt uw vragen
Als u informatie of een nieuwe betaalterminal nodig hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantendienst die uw vragen zo snel mogelijk zal beantwoorden via ons contactformulier.
Houd uw btw-nummer bij de hand en neem rechtstreeks contact op met de bevoegde dienst.
– – Edenred : +(32) 2 588 01 20
– Sodexo : +(32) 2 547 55 02
– Monizze : +(32) 2 686 16 20
Bezoek onze webshop en bestel ze rechtstreeks op onze website.
Niets is eenvoudiger, neem contact op met onze klantendienst en vul uw aanvraag inia het volgende formulier.
Stuur het naar het volgende adres: customer.support@inocrea.be en wij informeren u per e-mail over de wijziging van uw bankrekening.
Als u een huurcontract heeft voor uw betaalterminal, vul dan dit document, in en stuur het naar het volgende e-mailadres: customer.support@inocrea.be.
- Uw huurcontract is afgesloten met de financiële instelling BNP Paribas
Neem contact op met onze partner via het volgende adres
tsbelgium.leasing.solutions@bnpparibas.com - Uw huurcontract ligt bij de financiële instelling Grenke Lease
Neem contact op met onze partner via het volgende adres
service.bruxelles@grenke.be
INOCREA wil u een huurcontract voor uw betaalterminal aanbieden en een uniek aanbod in België.
Als u meer wilt weten over ons aanbod en onze huurcontracten, neem dan hier contact met ons op.
Wij bieden verschillende huurcontracten aan dankzij bevoorrechte relaties en overeenkomsten met erkende financiële organisaties.
Wij bieden u de mogelijkheid om met BNP Paribas en GRENKE te onderhandelen over een huurcontract voor onze betaalterminals.
De TID van uw betaalterminal is een getal van 8 cijfers.
Deze 8-cijferige code (TID) kan op 2 verschillende manieren worden geïdentificeerd, ofwel :
– door het nummer op de sticker onderaan uw terminal te controleren dat begint met 01
– door uw maandelijkse factuur te raadplegen die u van Worldline ontvangt.
Om een snelle en efficiënte service te garanderen, kunt u uw TID-nummer doorgeven en hier contact opnemen met onze technische dienst.
- Maak de kabel aan de linkerkant van uw apparaat los of haal uw mobiele betaalterminal uit het dockingstation.
- Druk gedurende 6 seconden op de STOP-knop totdat uw terminal is uitgeschakeld.
- Start uw apparaat opnieuw op door op de gele toets CORR/ON te drukken.
Om een mogelijk technisch probleem op uw betaalterminal op te sporen, volgt u de onderstaande stappen van onze technische assistent:
- Controleer de status van uw telefoon-, internet-, wifi- of 3G-verbinding
Opgelet: Als u verbonden bent met 3G, controleer dan of u bovenaan het scherm van uw betaalterminal minstens 2 ontvangst balken ziet. - Als u een client en/of merchant module heeft, controleer dan of de kabel is aangesloten op de connectoren
- Probeer uw betaalterminal te starten via MENU 3 4
Opmerking: Als uw terminal is aangesloten op een kassasysteem, druk dan op STOP en vervolgens op OK. - Als geen van de bovenstaande stappen uw verbindingsprobleem oplossen, verwijder dan de voedingskabels van uw betaalterminal gedurende minstens 30 seconden alvorens ze opnieuw aan te sluiten.
GETUIGENISSEN VAN INOCREA KLANTEN
“Zeer professioneel, ik kreeg zeer volledige antwoorden!” Bedankt!”
“Ik wil de verkoper en de technicus die tussenbeide kwam bedanken, zowel voor hun vaardigheden als voor hun menselijke kwaliteiten!”
“Er is geen druk, je wordt goed geïnformeerd en je hebt de tijd om na te denken.” ” Dat is de juiste instelling, perfect.”